Resumé 2012 ART keramika

Před vstupem do nového roku 2013, bych se rád ohlédl a poděkoval všem, za pomoc při dosažení stávajícího stavu keramického portálu wwwARTkeramika.cz .

Zdárně se podařilo překonat nežádoucí a ubohé napadení systému. Podařil se i přechod na nový server, který poskytuje větší prostor a silnější připojení. Tak je snad zajištěn dostatek prostoru pro další rozvoj a kvalitní používání našich služeb.

ARTkeramika ve své samostatné podobě funguje od roku 2004. Před tím ještě dva roky samostatných webových stránek. Není to sice mnoho, ale 10 let zkušeností a práce v českém internetovém prostředí přineslo i své ovoce.

Skoro celou dobu se ARTkeramika pohybuje na předních dvou stranách předních vyhledávačů. Spíše na té první, pokud se bavíme o keramice.

A nejen touto radostnou numerikou se můžeme pochlubit.

Od roku 2009 funguje na stránkách i e-shop. V jeho nabídce je nyní více než 1000 druhů jednotlivých položek. Kromě samotné keramiky se nabídka rozšířila o materiály. Krom základních surovin se dá v našem shopu sehnat i ucelená nabídka keramických hmot a glazur.

Hmoty jsou od jednoho předního evropského výrobce, firmy Witgert. Jedná se o kvalitní a prověřené suroviny. Co se týká glazur, tak je nabídka sestavena a vybrána u předních výrobců glazur, včetně toho našeho českého. Glazury jsou vyráběny v seriích pod naším označením. Zatím dle poptávky jen na nižší teploty. Bohužel ve školách a zájmových zařízeních, což jsou naši největší zákazníci se zatím preferuje tento druh keramiky. Naproti tomu hrnčíři si u nás pořizují čisté suroviny pro tvorbu glazur vlastních.

Díky této spolupráci se na našem webu i z této oblasti dočtete spousty zajímavých postřehů.

Nabídku obohatil i jeden z předních světových výrobců strojního vybavení. Hrnčířské kruhy Shimpo zajisté patří mezi to nejlepší, co se dá na našem trhu pořídit. O šnekových lisech nemluvě.

V nabídce máme i drobnější vybavení z řad nástrojů. Ovšem na své si přijdou i ti, co hodlají pořídit dražší a zásadnější kus vybavení, jakým je pec. V naší nabídce je zatím vybavení od tří výrobců.

Přednosti jednotlivých dodavatelů a stejně tak i jednotlivých položek nabídky je popsána ve spoustě článků, jež je uveřejněna na webu. Zmínka o vybavení, ale i jeho užití v praxi je popsána v mnoha se prolínajících příspěvcích a jednotlivých odkazech. Na webu jich je zveřejněno už více než 1000.

Jsme schopni dodat veškerý sortiment od výrobců prezentujících se na našem webu. Ve většině případů za prodejní ceny výrobce. Někdy se nám podaří vytvořit i nějakou tu výhodnější akční nabídku. Co vše se tu ještě objeví opravdu netuším. Vše ukáže čas. A především poptávka zákazníků.

Také uvidíme jaké novinky se objeví na trhu. Například Nabertherm patří mezi výrobci pecí za jednoho ze světových leaderů. Takže i přes klasicky vychytaný sortiment si zajisté nenechá ujet vlak.

Díky těmto spolupracím a neméně tak s autory, kteří se na našem webu prezentují, jsme si mohli dovolit i investice do reklamy. Krom pár tištěných informačních letáků a prospektů, inzerci v časopisech, novinách, ale i na netu. Dokonce i v některých knihách, píšících o keramice.

Rozdali jsme nesčetně vyzitek s adresami a podadresami webu. Zveřejnili jsme pár oborových, ale i odbornějších článků s odkazy na web. V neposlední řadě jsme pořídili i pár reklamních kampaní na vyhledávacích serverech jako je sklik od seznamu či adword od google.

Nemluvě o zalistování do více než 1000 katalogů a seznamů. A nakonec i zmínky na facebooku a dalších netových vychytávkách.

Pokud myslíte, že je to zbytečné? Možná, ale my tak chápeme postup, jak dát o keramice více vědět. Jak podpořit toto řemeslo a nenechat jej žít ve tmě. I malé vystoupení ze stínu stojí za to. Je jen na Vás, jak se k věci postavíte.

Naše čísla mluví jasně.

Nejčtenější článek má přes 39000 shlédnutí 6 článků přes 10000 shlédnutí.

Měsíčně naše stránky navštíví přes 6000 unikátních návštěvníků, tedy nových. Celkem se měsíční návštěvnost pohybuje kolem 16000 návštěv.( Více než 18 G přenesených dat a 117 tis stránek.)

Většina našich návštěvníků už je odfiltrována. Tedy speciálně směrována na obor keramiky.

Navíc návštěvnící z více než 45 % u nás setrvávají dlouho.Déle než 2m. 30 % déle než 15m a 15% déle než 30m. Tedy nejedná se o nahodilost, nebo strojovou zmanipulovanost. Tento stav je stále mírně rostoucí.

Děkuji za pozornost a těším se na další setkávání. Tomas macek




Artkeramika internetový obchod
Nový komentář
Zpracovávám...

Odesláním komentáře souhlasíte s pravidly diskuze.

Diskuse je zatím prázdná.
ARTkeramika Tomáš Macek Eshop
Artkeramika internetový obchod